رسانه تخصصی روابط بین الملل

ایران مدافع مردمان بی گناه و بی سلاح فلسطین

Diplomacyplus.ir/?p=11003
پیام پرتاب پهپاد ها و موشک ایران از سوی اسرائیل این است که اگر دوباره منافع ایران حمله کنید پاسخ دندان شکن خواهد رسید. حمله ایران ضد حاکمان ظالم است که از تاسیس اسرائیل ظلم و ستم می کنند و جنایت قتل عام می کند.

نویسنده: شوجان پرویز / دانشجوی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا، بنگلادش

در قرن بیستم یکی از چیز های که جهان را تکان داده، انقلاب اسلامی ایران است. اهل جهان می دانند که در سال ۱۹۷۹ م به رهبری امام خمینی در ایران یک تحولات شگفت انگیز روی داد و اهل جهان را جلب کرده و نگاه جهان بر روی ایران بود. اگر کسی سوال کند چرا در ایران انقلاب اسلامی رخ داد، پاسخ  این است که انقلاب اسلامی ضد ظلم و ستم، بی انصافی و حاکم ظالم بود.

در سال ۱۹۴۸ م اسرائیل تاسیس شد. از زمان تاسیس هم به حمایت کشورهای غربی مردمان بی سلاح فلسطین را ظلم می کنند و خانه، زمین و همه حق های مردم را می گیرند. بارها جنایت و قتل عام کرده و هنوز هم می کند. از ۷ اکتبر هم دوباره جنایت قتل عام شروع کرده و تا به حال بیش از ۳۴ هزار مردم بی گناه و بی سلاح قتل کرده است.

بیمارستان های غزه هم از حمله اسرائیل رها نیست. از این چیزها ما متوجه شدیم که رفتار اسرائیل به چه شکلی است. از تاسیس اسرائیل تمام جنایت این حکومت را دیده است و او همیشه به حمایت مردم فلسطین بود.

هدف انقلاب اسلامی ریشه کن کردن تمام ظلم و ستم بود به خاطر این امام خمینی روز جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس گفته اند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها کشوری است که برای حق فلسطین حمایت می کند. در میان اشغال اسرائیل در غزه، ۱ آوریل کنسولگری ایران در دمشق همله می کند و چند نفر کشته شدند. این کار کاملا غیر قانونی است.  ما شاهدیم که اول کشور صهیونیستی حمله کرده. تنش  افزایش بافته و ایران هم حمله پاسخی داده است.

سرانجام می خواهم بگویم که حمله ایران بر روی مردم عادی و بی گناه اسرائیل و هدف حمله هم تلفات مردم نیست. چون اسلام دین صلح است و انقلاب اسلامی هم طرفدار صلح است. پیام پرتاب پهپاد ها و موشک ایران از سوی اسرائیل این است که اگر دوباره منافع ایران حمله کنید پاسخ دندان شکن خواهد رسید. حمله ایران ضد حاکمان ظالم است که از تاسیس اسرائیل ظلم و ستم می کنند و جنایت قتل عام می کند.

“انتشار نظرات کارشناسان به منظور تائید و یا عدم تائید آن ها از سوی دیپلماسی پلاس نیست.”

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط