رسانه تخصصی روابط بین الملل

گذری بر حضور کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در ایران

Diplomacyplus.ir/?p=9552
استقبال شگفت انگیز مردم ایران از رونالدو نشان می دهد که جامعه ایران نیاز به نشاط و شادی دارد چراکه مردم با این شرایط اقتصادی سنگین و کمرشکن شادی را ناخودآگاه از صورت خود برداشته‌اند

دکتر جلال الدین سلیمی، کارشناس و تحلیلگر ارشد مسائل ایران

حضور ستارگانی همچون رنالدو برای مسابقه فوتبال تیم ایران و النصر عربستان جذابیت و حواشی زیادی را برای طرفداران ایرانی داشت . به طوری که از لحظه ورود رونالدو به هتل اسپیناس پلاس سعادت آباد تهران ازدحام شدید و عجیب جمعیت فوتبالدوست رونالدو باعث رقم خوردن اتفاقات زشت و زننده ای را در رسانه های مختلف داخلی و منطقه ای و جهانی را به نمایش گذاشت . رونالدو به عنوان یکی از مشهورترین و ثروتمندترین چهره های ورزشی در جهان است و او در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از سوی مجله فوربز و از سال ۲۰۱۴ نام او در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان در مجله تایم قرار گرفت.

شاید در این میان به غیر از هجوم و دویدن تعدادی از مردم پشت اتوبوس حامل رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان این ذوق زدگی و هیجانی شدن مسئولین دولتی برای حضور رونالدو در ایران هم خود عامل هرج و مرج و آشفتگی و ترافیک سنگین خیابان های پایتخت باشد .

استقبال شگفت انگیز مردم ایران از رونالدو نشان می دهد که جامعه ایران نیاز به نشاط و شادی دارد چرا که مردم با این شرایط اقتصادی سنگین و کمرشکن شادی را ناخودآگاه از صورت خود برداشته اند و برایشان چهره ای از ترس و نگرانی از وضعیت فعلی اقتصادی کشور بر صورت آنها نقش بسته و باقیمانده است .

به اشتراک بگذارید:

یک پاسخ

  1. سلام .خدا قوت ‌ کاملا با نظر شما موافقم. نه تنها جامعه ایران به نشاط نیاز دارد .بلکه از لحاظ فرهنگ نیز نیاز به توسعه دارد و مسولین باید بیشتر به مقوله نشاط . فرهنگ سازی و نیاز امنیت مالی و روانی مردم برنامه ریزی و کار درست انجام بگیرد . مردم ایران نباید باهر تلنگری بدود چه دنبال رونالدو چه مسیرهای زیارتی .شاید داریم بی هویت میشیم‌.و بی هدف فقط از این سو به آن سو ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط