رسانه تخصصی روابط بین الملل

خون رئیس جمهور شهید عامل وحدت در انتخابات آتی

Diplomacyplus.ir/?p=11087
خون رئیس جمهور شهید، دستاوردی به مثابه اتحاد و همدلی ملت داشت و قویا چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دارای مشارکت بالایی خواهد بود.

پدرام جهانشاهی/ کارشناس ارشد علوم سیاسی

شهادت هشتمین رئیس جمهور، خطرناک ترین اتفاقی بود که می‌توانست برای دشمنان ایران صورت پذیرد. هرچند اهداف دشمنان همواره حذف فیزیکی عنصرهای خدمتگزار و عمود های جبهه مقاومت بوده و هست اما خون رئیس جمهور شهید، دستاوردی به مثابه اتحاد و همدلی ملت داشت و قویا چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دارای مشارکت بالایی خواهد بود.

ریل گذاری خدمات انقلابی و همت مضاعف دولت سیزدهم ، عامل مهمی در انتخاب بعدی مردم خواهد بود. شهادت آیت الله رئیسی باعث ایجاد خط های قرمز و معذوریت هایی در انتخابات آینده خواهد شد که کاندیداها به ناچار مجبور به ارائه راهکارها و وعده های راستین خواهند بود. این انتخابات حتما یکی از اخلاقی ترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و کاندیداها توانایی در آماج قرار دادن دولت قبل را نخواهند داشت.

تدبیر امام خامنه ای در مدیریت بحران فقدان رئیس جمهور یکی از عوامل حضور افراد مصمم در انتخابات آتی خواهد بود که این پیام را مخابره خواهد کرد که ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران، به شخص وابستگی ندارد و همه در این مسیر با هم برابر هستند و شخص مجری باید بر اساس اهداف والا و منافع ملی کشور قدم بردارد.

قطعا این انتخابات زود هنگام دستاورد های نوینی در عرصه سیاست ایران خواهد داشت.

“انتشار نظرات کارشناسان به منظور تائید و یا عدم تائید آن ها از سوی دیپلماسی پلاس نیست.

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط