رسانه تخصصی روابط بین الملل

ترور شهید هنیه پیروزی برای رژیم صهیونیستی محسوب نمی‌شود

Diplomacyplus.ir/?p=11294
ترور شهید هنیه یک پیروزی برای رژیم  غاصب صهیونیستی محسوب نمی‌شود بلکه یک شکست است. ترور رهبر حماس نشانه ضعف صهیونیست ها است چون نتوانستند در میدان جنگ نتیجه ای را کسب کنند دست به ترور رئيس دفتر سیاسی حماس زدند.

یادداشت: محمدرضا اویسی ارشد روابط بین‌الملل

ترور شهید هنیه یک پیروزی برای رژیم  غاصب صهیونیستی محسوب نمی‌شود بلکه یک شکست است. ترور رهبر حماس نشانه ضعف صهیونیست ها است چون نتوانستند در میدان جنگ نتیجه ای را کسب کنند دست به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس زدند.

رژیم منحوس صهیونیستی می خواهد به کشورهای جهان بفهماند که هنوز بازدارندگی دارد. بایستی بدانید که این گونه عملیات های تروریستی بازدارندگی ایجاد نمی کند این یک توهم است که صهیونیست ها  فکر می کنند هنوز بازدارندگی دارند.

این رژیم کودکش از لحاظ راهبردی در میدان نبرد شکست خورده است و نتوانسته نتیجه دلخواه را به دست آورد و رهبران مقاومت را ترور می کند. اما با این دست عملیات های تروریستی جبهه مقاومت عقب نشینی نخواهد کرد بلکه عزم خود را جزم خواهد کرد و با رژیم کودکش صهیونیستی و با شیطان بزرگ آمریکا مقابله خواهد کرد.

جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران ترور و به شهادت رسیده است قطعا ایران جواب کوبنده و قاطعانه ای به صهیونیست ها خواهد داد. بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد ایران حق دفاع مشروع دارد و پاسخ ایران و محور مقاومت حتمی است .

همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: خونخواهی مهمان عزیزمان اسماعیل هنیه  را وظیفه خود می دانیم . جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت حتما جواب پشیمان کننده ای به رژیم غاصب خواهند داد.

بنیامین نتانیاهو برای اینکه در قدرت بماند دست به هر کاری می زند و اگر جنگ تا این مدت طولانی شده است به این دلیل است که نتانیاهو می داند جنگ به پایان برسد و صلحی بین رژیم غاصب و نیروهای مقاومت رخ دهد پایان عمر سیاسی وی خواهد بود و چه بسا پایان عمر خودش. شکست راهبردی رژیم صهیونیستی شکست آمریکا در منطقه است و شک نکنید به اذن خدا رژیم کودکش شکست خواهد خورد و پیروزی از آن نیروهای مقاومت است.

“انتشار نظرات کارشناسان به منظور تائید و یا عدم تائید آن ها از سوی دیپلماسی پلاس نیست.”

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط