رسانه تخصصی روابط بین الملل

اسرائیل و پیشگویی‌‎های کتاب مقدس

Diplomacyplus.ir/?p=9793
روزنامه «واشنگتن تایمز» در مطلب خود با اشاره به حمله حماس به اسرائیل،‌ نوشت: کتاب مقدس زمانی را پیش‌بینی می‌کند که همه ملت‌ها اورشلیم را احاطه خواهند کرد و جامعه جهانی با قوم یهود اختلاف خواهد داشت.

 

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ روزنامه واشنگتن تایمز در مطلب خود به‌قلم «لی کامینگز» نوشت: در دو هفته گذشته، به‌صورت ما سیلی خورده‌ است، من در مورد یهودستیزی صحبت می‌کنم، نفرت از مردم یهود.

صبح روز ۷ اکتبر، حماس یک حمله تروریستی گسترده علیه اسرائیل(رژیم صهیونیستی) انجام داد و جنایات وحشتناکی را انجام داد.

شهروندان بی‌گناه یهودی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) توسط مزدوران سازمانی که در بیانیه مأموریت خود نوشته است «نابودی اسرائیل و همه مردم یهود» به قتل، شکنجه، تجاوز جنسی، ربوده‌شدن و حمله‌های وحشیانه محکوم شدند، این نفرت از کجا آمده است.

این نفرتی عمیق‌تر و موذیانه‌تر از آن است که با کینه‌های سیاسی ایجاد شود. از اختلافات بر سر زمین فراتر می‌رود. این نفرت کهن و یک نفرت معنوی است.

مدت‌ها قبل از اینکه اسرائیل(رژیم صهیونیستی) به‌عنوان یک ملت در سال به رسمیت شناخته شود، نفرت از یهودیان زنده بود.

نه در غرب‌آسیا، بلکه در اروپای غربی و در قرن بیستم به بهترین شکل به نمایش گذاشته شد و ماجرای هولوکاست گویای این مسئله است.

قوم یهود توسط هر امپراطوری که در سه هزاره اخیر ظهور کرده است مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، از امپراتوری مصر، بابل، ایرانی، آشوری، یونانی تا امپراطوری رم. قوم یهود بیش از هر گروه قومی دیگری در تاریخ بشریت بارها مورد حمله قرار گرفته و تقریباً نابود شده است.

برای کسانی که کتاب مقدس را کلام الهام‌‌‌شده خدا می‌دانند باید بدانند که در کتاب مقدس به‌صراحت بیان می‌شود که در پایان عصر حاضر، همه چشم‌ها در سطح جهان معطوف به اورشلیم خواهد بود.

بازگشت اسرائیل(رژیم صهیونیستی) به‌صورت دسته‌جمعی به سرزمین تنها در این نسل از زمان پیشگویی هزاران سال پیش رخ‌ داده است.

تاریخ جهان در نقطه اوج خود قرار دارد. وقایع امروز به نظر می‌رسد به سمت چیزی که فقط می‌توان آن را آخرالزمان توصیف کرد، در حال حرکت است.

آنچه ما در سرتاسر جهان می‌بینیم ممکن است خارج از کنترل ما باشد، اما کسی هست که سرپرستی می‌کند و قول داده است که برگردد و صلح را به ارمغان بیاورد. نام او عیسی است.

آینده به‌طور فزاینده‌ای در اطراف قدس و قوم یهود متمرکز خواهد شد که خدای کتاب مقدس با آن‌ها عهد ابدی بسته است.

کتاب مقدس زمانی را پیش‌بینی می‌کند که همه ملت‌ها اورشلیم را احاطه خواهند کرد و جامعه جهانی با قوم یهود اختلاف خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط